فاجعه اسید پاشی
طاهره زن جوان ۲۶ ساله همدانی در آغازین ساعات روز ۱۵ اردیبهشت ماه سال گذشته با شنیدن صدای زنگ حیاط منزلش به همراه دختر ۳ سالهاش به سمت حیاط میرود.
طاهره پس از بازکردن در حیاط با زن ناشناس و بلندقامتی روبرو میشود که دستکشی بر دست و سطلآبی رنگی به همراه داشت و این زن با بیان اینکه شیره انگور از طرف مادرشوهرش برای او آورده است از طاهره میخواهد که برای آوردن ظرف بزرگتر به خانهاش برود.
هنگامی که طاهره برای برداشتن ظرف بزرگتر به داخل خانهاش رفت، «مونا» این زنناشناس از فرصت استفاده کرده و به طور ناگهانی وارد خانه شد به گونهای که هنگامی که طاهره از آشپزخانه خارج میشود زن ناشناس در فرصتی مناسب با آچاری که به همراه داشت، ضربات متعددی به سر طاهره میکوبد.
پس از آنکه طاهره بی حال بروی دو زانوی خود قرار میگیرد، مونا، چهارلیتر اسیدسولفوریک را که در سطل آبی رنگ به همراه داشت را بر روی بدن طاهره میریزد و این درحالیست که کودک طاهره که پشت مادر پناه گرفته بود نیز از این جنایت مصون نماند و قسمتی از صورت و بدنش در اسید میسوزد. این پرونده در دادگاه همچنان در حال رسیدگی است.

بامداد اواخر اردیبهشتماه سال گذشته مردم روستای «همتآباد» بم با صدای زنی روبرو شدند که بلند فریاد میزد «سوختم» و از مردم درخواست آب میکرد، هرچند همسایهها در لحظات اولیه تصور میکردند که این زن 24 ساله دچار برقگرفتگی شده است اما هنگامی که صورت تخریب شده او و دختر دو و نیم سالهاش را دیدند متوجه شدند که این زن قربانی اسیدپاشی شوهر معتادش شده است. جراحی پلاستیک رعنا دختر 4 ساله سمیه برای جدا کردن انگشتانش در یکی از بیمارستانهای تهران انجام شد.
کد خبر: ۲۸۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۴
ایسنا: اواخر اردیبهشتماه سال گذشته مردم روستای «براتآباد» شهرستان بم با صدای فریادهای «کمک» زنی جوان روبرو شدند که بلند فریاد می زد که «سوختم» و از مردم درخواست آب می کرد، هرچند همسایهها در لحظات اولیه تصور می کردند که این زن ۲۴ ساله دچار برقگرفتگی شده است اما هنگامی که صورت تخریب شده او و دختر دو و نیم سالهاش را دیدند متوجه شدند که این زن قربانی اسیدپاشی شوهر معتادش شده است.
+ نوشته شده در دوشنبه سیزدهم آذر ۱۳۹۱ ساعت 23:7 توسط محمد ابراهيم خ
|
























